וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרו"ח הכי מהיר בעיר: הלקוחות באים עם הזמן

21.6.2016 / 9:30

כשכולם מדמיינים רו"ח עם חליפה שחורה ותיק מרובע, אני מגיע עם מעיל ממוגן, אדום שחור וקסדה עגולה תואמת. איך מצאתי קהל לקוחות חדש והפכתי לאבא הכי זמין שיש

מבחן קטנוע תלת גלגלי ימאהה טריסיטי 125. דרור עינב
"פתאום הבנתי שאני מבזבז יותר זמן בפקקים ומציאת חניה, מאשר בעבודה"/דרור עינב

אף פעם לא חשבתי יהיה לי קטנוע. אבל היעילות חייבה.
היום אני לא יכול לדמיין את חיי ללא קטנוע, אבל לא תמיד הרגשתי כך. בעבר, כנהג ורואה חשבון, ראיתי במכונית את כלי הרכב האידאלי - מזגן ומקום לחליפה. מעולם לא האמנתי שאחליף את חליפת השלושה חלקים והעניבה, בחליפת רכיבה וקסדה (עם דיבורית).

המפגש האישי שלי עם קטנוע החל כשלקוח המתין לי בבית קפה לפגישה. אני ידעתי שישר מבית הקפה, אמהר למשרדי מע"מ ברמת גן. לפגישה איחרתי, כי לא מצאתי חניה. כבר בדרך אל הפגישה, ראיתי את הפקקים בדרך חזרה וידעתי שלא אספיק כלום. לשמחתי, הלקוח הציע שננהל את הפגישה למרות האיחור והוא יקפיץ אותי מאחוריו, על קטנוע, למחוז חפצי.

כך קיבלתי קסדה וחוויה ששינתה את חיי. איך אומר עובד מהסביח? חייך ישתנו מהרגע שתטעם. וזה עובד לא רק עם פיתה וחציל, גם עם קטנוע ורו"ח דביל. למה דביל? כי פתאום הבנתי שאני מבזבז יותר זמן בפקקים ומציאת חניה, מאשר בעבודה.

אני, שיודע להגיד לכולם שזמן זה כסף - שורף שעות במכונית שרק עולה לי כסף. עוד באותו היום הרמתי טלפון למורה לרכיבה על אופנוע.

בחנות המשקפיים, הנפיקו לי טופס ירוק, את הבדיקה הגופנית צלחתי בדקות קצרות וגם השיעורים, חלפו תוך פחות משבוע. טסט ראשון, והרישיון כבר היה בארנק. חלפו להם עוד כמה ימים עד שירדתי עם מפתחות קטנוע חדש ונוצץ וקסדה שחורה וורודה שהשאילה לי ידידה. בסופה של הרכיבה הראשונה, מצאתי את עצמי עוצר בחנות אבזרים ורוכש לעצמי קסדה, מעיל וכפפות - הפכתי לרוכב.

מבחן קטנוע ימאהה T-MAX 530 המחודש. מרץ 2015. דרור עינב
בזכות הקטנוע, ניצחתי את השיטה/דרור עינב

זה לא שהקטנוע הוא פתרון קסמים ששינה אותי לחלוטין. אבל אני חייב להודות שהכל הפך לקרוב יותר והזמנים התקצרו. אם קודם, כשלקוח קבע איתי בתל אביב, אני ראיתי כיצד פגישה של 15 דקות עולה לי 20 שקלים חניה ועוד 20 שקלים בדלק (שלא לדבר על שעה וחצי של בזבוז זמן ועצבים).

עכשיו, גם באמצע שבוע אני נהנה מטיול. בגדול, בזכות הקטנוע, ניצחתי את השיטה והצלחתי למקסם את זמן העבודה שלי. אפילו סידורים, קניות ומטלות קטנות, כבר לא מרגיזים ומייגעים כמו פעם.

גיבור העל של המשפחה

היתרון האמיתי של הקטנוע הוא במיתוג. כשכולם מדמיינים רו"ח עם חליפה שחורה ותיק מרובע, אני מגיע עם מעיל ממוגן, אדום שחור וקסדה עגולה תואמת. הצ'ופר האמתי הוא הזמן עם הילדים. ב- 5 השנים האחרונות זכיתי ל-3 ילדים מקסימים. דרור- בן 5, שי – בן 3 ונטלי הקטנה בת החצי שנה.

עם קטנוע, אני ממש גיבור העל של המשפחה. טלפון מוטרד מאמא שמפחדת לאחר לגן, או בקשת עזרה ואני עם הקסדה ביד, מוכן למשימה. כמובן שאני לא מרכיב את הקטנים, אבל עד אליהם, אני מגיע בקלות. אני האבא הכי מהיר בעיר. יש לי אפילו חולצה שהילדים הדפיסו לי ליום ההולדת עם המילים האלו בדיוק.

הלקוחות מתקשרים אלי ובודקים עם אני עם קסדה על הראש, הם יודעים שאני הרבה יותר נגיש עכשיו. ויש לי פתאום גם מקור לקוחות חדש, רוכבים. כן, מסתבר שרוכבים חייבים לעצור ולדבר ברמזור או בחניית האופנועים. מפה לשם, האופנוע השיג לי שני לקוחות חדשים. איך אומרים? משנה כלי רכב, משנה מזל.

אבי רם בשיתוף מטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully